Prekių grąžinimas
1.Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”.
2. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
4. Remiantis LR Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
4.1. pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
4.2. greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
4.3. supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
4.4. supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuota programinė įranga, kuri buvo išpakuoti po pristatymo
4.5. laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai.
4.6.praradusios prekinę išvaizdą ar kitaip sugadintos kokybiškos prekės.
4.7. Kokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į Pardavėją Pirkėjas privalo kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: [email protected] .Pirkėjas pateikdamas pretenziją, dėl nekokybiškų prekių, kartu privalo pateikti ir gautos nekokybiškos prekės nuotrauką. Jei Pirkėjas kreipiasi vėliau nei nurodytas terminas ir/ar nepateikia prekės nuotraukos, Pardavėjas neįsipareigoja Pirkėjo skundo spręsti Pirkėjo naudai.
4.8. Nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos Pardavėjui iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka Pardavėjui. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu: [email protected] arba telefonu: 8 686 08077